ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Αγαπητοί πελάτες,
Στο κατάστημά μας, εκτιμούμε την πλήρη ικανοποίησή σας με τις αγορές σας. Κατανοούμε ότι μερικές φορές ένα προϊόν μπορεί να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, μπορεί να είναι ελαττωματικό ή απλώς να αλλάξετε γνώμη. Γι' αυτό προσφέρουμε μια εύκολη και βολική διαδικασία επιστροφής, καθώς και την επιλογή υποβολής καταγγελίας για το προϊόν.
Πώς να κάνετε μια επιστροφή;
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε επάνω έως 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου. Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω CHAT, στείλτε ένα email. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα κανονίσουμε μια δωρεάν υπηρεσία ταχυμεταφορών για την παραλαβή του προϊόντος στη διεύθυνση που παρέχετε.
Εάν παρατηρήσετε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει με την περιγραφή του, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία. Για να το κάνετε αυτό, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας το πρόβλημα και επισυνάπτοντας φωτογραφίες του προϊόντος (αν είναι δυνατόν). Μόλις λάβουμε το παράπονό σας, θα το εξετάσουμε αμέσως και θα σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα.
Πότε θα λάβετε επιστροφή χρημάτων;
Εγγυόμαστε ότι η επιστροφή χρημάτων για το επιστρεφόμενο προϊόν θα εκδοθεί εντός 7 ημερών το πολύ από τη στιγμή που το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας. Σε περίπτωση αποδεκτής καταγγελίας, προσφέρουμε επισκευή, αντικατάσταση με νέο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με την προτίμησή σας. Τα χρήματα θα επιστραφούν χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή της παραγγελίας. Ελπίζουμε ότι η ευέλικτη πολιτική επιστροφών και η αποτελεσματική διαδικασία παραπόνων θα κάνουν την εμπειρία αγορών σας μαζί μας ακόμα πιο άνετη και ασφαλή.
Θυμηθείτε, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και να απαντήσουμε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε.