Όροι και Προϋποθέσεις ενημερωτικού δελτίου

του michaelserge.com - ηλεκτρονικό κατάστημα για άνδρες

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
Το τμήμα 1 Ορισμοί
Το τμήμα 2 Newsletter
Το τμήμα 3 Παράπονα
Το τμήμα 4 Προσωπικά δεδομένα
Το τμήμα 5 Τελικές προμήθειες

Ενότητα 1 ΟΡΙΣΜΟΙ

Καταναλωτής – καταναλωτής κατά την έννοια της οδηγίας 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Οκτωβρίου 2011, για τα δικαιώματα των καταναλωτών, που τροποποιεί την οδηγία 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και την οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
Newsletter – μια δωρεάν υπηρεσία που παρέχεται ηλεκτρονικά, η οποία επιτρέπει στον Πελάτη να λαμβάνει προηγουμένως παραγγελθείσες ειδήσεις σχετικά με το Κατάστημα που αποστέλλονται από τον Πάροχο Υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα. Περιλαμβάνει πληροφορίες για προσφορές, εκπτώσεις και νέα προϊόντα στο Κατάστημα.
Κατάστημα – ηλεκτρονικό κατάστημα με την επωνυμία michaelserge.com - ηλεκτρονικό κατάστημα για άνδρες που διατηρεί ο Πάροχος Υπηρεσιών στην ακόλουθη διεύθυνση: https://michaelserge.com
Πάροχος υπηρεσιών - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, επιχειρηματίας που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα με την επωνυμία BM ALBIN POPŁAWSKI, έχει εγγραφεί στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφορίες για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα που διεξάγει ο αρμόδιος Υπουργός Οικονομίας και Τήρησης Κεντρικού Μητρώου και Πληροφορίες για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα, ΦΠΑ Ευρωπαϊκής Ένωσης Αριθμός αναγνώρισης PL9261565906, REGON αρ. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Πολωνία.
Πελάτης – κάθε οντότητα που χρησιμοποιεί την υπηρεσία Newsletter.

Ενότητα 2 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

  1. Ο Πελάτης χρησιμοποιεί την υπηρεσία Newsletter εθελοντικά.
  2. Για τη χρήση της υπηρεσίας Newsletter απαιτείται συσκευή με την πιο πρόσφατη έκδοση ενός προγράμματος περιήγησης Ιστού που υποστηρίζει JavaScript και αρχεία cookie και με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, καθώς και ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  3. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο πλαίσιο αυτής της υπηρεσίας θα αποστέλλονται στη διεύθυνση e-mail του Πελάτη που παρέχεται κατά τη συνδρομή στο Newsletter.
  4. Προκειμένου να συνάψει τη Σύμβαση και να εγγραφεί στο Newsletter, σε πρώτο βήμα ο Πελάτης εισάγει τη διεύθυνση e-mail του σε καθορισμένο σημείο στο Κατάστημα για να λαμβάνει τα μηνύματα του Newsletter. Με τη συνδρομή στο Newsletter, η σύμβαση παροχής υπηρεσιών συνάπτεται και ο Πάροχος Υπηρεσιών αρχίζει να παρέχει την υπηρεσία στον Πελάτη, με την επιφύλαξη της υποενότητας 5.
  5. Για την ορθή παροχή της υπηρεσίας Newsletter, ο Πελάτης υποχρεούται να παρέχει τη σωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του.
  6. Πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση της συνδρομής στο Newsletter και ο σύνδεσμος απεγγραφής θα εμφανίζονται στην αλληλογραφία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  7. Ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει να ακυρώσει τη συνδρομή του/της στο Newsletter ανά πάσα στιγμή χωρίς να αιτιολογήσει και να επιβαρυνθεί με οποιοδήποτε κόστος, χρησιμοποιώντας την επιλογή που αναφέρεται στις συνδρομές. 6 ή στέλνοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση e-mail του παρόχου υπηρεσιών: shop@michaelserge.com.
  8. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής ή αποστολή ενός e-mail με αίτημα ακύρωσης της συνδρομής σας θα έχει ως αποτέλεσμα την άμεση λύση της σύμβασης για την παροχή αυτής της υπηρεσίας.

Ενότητα 3 ΠΑΡΑΠΟΝΑ

  1. Τα παράπονα σχετικά με το Newsletter θα πρέπει να απευθύνονται στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: shop@michaelserge.com.
  2. Ο Πάροχος Υπηρεσιών θα απαντήσει σε ένα παράπονο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.

    ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ
  3. Σε περίπτωση που η διαδικασία καταγγελίας δεν αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ο Καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει, μεταξύ άλλων:
    1. συνδρομή αρμόδιων Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή του EEC-Net. Τα κέντρα παρέχουν στους καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους και βοηθούν στην επίλυση μεμονωμένων προβλημάτων με διασυνοριακές συναλλαγές. Η βοήθεια των Κέντρων Καταναλωτή είναι δωρεάν από προεπιλογή.
      Μπορείτε να βρείτε μια λίστα με τα Κέντρα Καταναλωτών που είναι αρμόδια για κάθε χώρα στη διεύθυνση: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ODR) που αναπτύχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διατίθεται στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Επιπλέον, οι ακόλουθες επιλογές υποστήριξης είναι διαθέσιμες στη Δημοκρατία της Πολωνίας:
    1. διαμεσολάβησης που διενεργεί ο κατά τόπο αρμόδιος Περιφερειακός Επιθεωρητής Εμπορίου, στον οποίο θα πρέπει να απευθύνεται αίτηση διαμεσολάβησης. Οι διαδικασίες είναι δωρεάν από προεπιλογή. Μπορείτε να βρείτε μια λίστα με τις Επιθεωρήσεις στη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. συνδρομή του κατά τόπους αρμόδιου μόνιμου διαιτητικού δικαστηρίου καταναλωτών που λειτουργεί με τον Περιφερειακό Επιθεωρητή Εμπορίου, όπου πρέπει να υποβληθεί αίτηση για επανεξέταση ενώπιον του διαιτητικού δικαστηρίου. Οι διαδικασίες είναι δωρεάν από προεπιλογή. Ο κατάλογος των δικαστηρίων είναι διαθέσιμος στην ακόλουθη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. δωρεάν συνδρομή του δημοτικού ή συνήγορου καταναλωτών poviat.

Ενότητα 4 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

  1. Υπεύθυνος επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από τον Πελάτη σε σχέση με την εγγραφή στο Newsletter είναι ο Πάροχος Υπηρεσιών. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον Πάροχο Υπηρεσιών – συμπεριλαμβανομένων άλλων σκοπών και λόγων επεξεργασίας δεδομένων, καθώς και για τους αποδέκτες δεδομένων – μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Απορρήτου που είναι διαθέσιμη στο Κατάστημα – λόγω της αρχής της διαφάνειας που περιέχεται στο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία δεδομένων – «GDPR".
  2. Τα δεδομένα του Πελάτη υποβάλλονται σε επεξεργασία για την αποστολή του Newsletter. Βάση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σε αυτή την περίπτωση είναι μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών ή δραστηριότητες που πραγματοποιούνται κατόπιν αιτήματος του Πελάτη με σκοπό τη σύναψη μιας τέτοιας συμφωνίας (σημείο β) του άρθρου 6 παράγραφος 1 του GDPR), καθώς και έννομο συμφέρον του Πάροχος υπηρεσιών που συνίσταται στην επεξεργασία δεδομένων με σκοπό τη θεμελίωση, άσκηση ή υπεράσπιση πιθανών αξιώσεων (σημείο στ) του άρθρου 6 παράγραφος 1 του GDPR).
  3. Η παροχή δεδομένων από τον Πελάτη είναι εθελοντική, αλλά ταυτόχρονα απαραίτητη για την παροχή της υπηρεσίας Newsletter. Η μη παροχή δεδομένων σημαίνει ότι ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν θα είναι σε θέση να παρέχει μια τέτοια υπηρεσία.
  4. Τα δεδομένα του Πελάτη θα υποβάλλονται σε επεξεργασία μέχρι:
    1. ο Πελάτης εξαιρείται από το Newsletter·
    2. ο Πελάτης ή ο Πάροχος Υπηρεσιών παύει να ασκεί αξιώσεις που σχετίζονται με το Newsletter.
    3. η αντίρρηση του Πελάτη για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων γίνεται αποδεκτή – εάν η επεξεργασία βασίστηκε στο έννομο συμφέρον του Παρόχου Υπηρεσιών
    – ανάλογα με το τι ισχύει σε μια δεδομένη περίπτωση και τι συμβαίνει πιο πρόσφατα.
  5. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει:
    1. πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα,
    2. τη διόρθωσή τους,
    3. η διαγραφή τους,
    4. περιορισμός της επεξεργασίας,
    5. μεταφορά δεδομένων σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας
      και το δικαίωμα σε:
    6. αντίρρηση στην επεξεργασία δεδομένων ανά πάσα στιγμή για λόγους που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη κατάσταση του Πελάτη - στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν το υποκείμενο των δεδομένων, βάσει του άρθρου 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) του GDPR (δηλαδή για επιδιωκόμενα έννομα συμφέροντα από τον ελεγκτή).
  6. Για να ασκήσει τα δικαιώματά του, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Πάροχο Υπηρεσιών.
  7. Εάν ο Πελάτης θεωρεί ότι τα δεδομένα του υποβάλλονται σε παράνομη επεξεργασία, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στον Πρόεδρο του Γραφείου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Ενότητα 5 ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

  1. Ο Πάροχος Υπηρεσιών διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις μόνο για ουσιώδεις λόγους. Ως ουσιαστικός λόγος νοείται η απαραίτητη αλλαγή στους Όρους και Προϋποθέσεις λόγω: εκσυγχρονισμού της υπηρεσίας Newsletter ή τροποποιήσεων των διατάξεων της νομοθεσίας που ισχύει για την υπηρεσία του Παρόχου Υπηρεσιών.
  2. Πληροφορίες σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές στους Όρους και τις Προϋποθέσεις θα αποσταλούν στη διεύθυνση e-mail του Πελάτη που υποδεικνύεται κατά την εγγραφή του στο Newsletter τουλάχιστον 7 ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος των αλλαγών.
  3. Εάν ο Πελάτης δεν αντιταχθεί στην προγραμματισμένη αλλαγή μέχρι την έναρξη ισχύος της, θα θεωρείται ότι την έχει αποδεχτεί.
  4. Εάν ο Πελάτης δεν αποδεχτεί τις προγραμματισμένες αλλαγές, θα πρέπει να στείλει μια ειδοποίηση σχετικά με αυτό το γεγονός στη διεύθυνση e-mail του Παρόχου Υπηρεσιών: shop@michaelserge.com. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη λήξη της σύμβασης παροχής υπηρεσιών την ημερομηνία που θα τεθούν σε ισχύ οι προγραμματισμένες αλλαγές.
  5. Ο Πελάτης απαγορεύεται να παρέχει περιεχόμενο παράνομης φύσης.
  6. Η συμφωνία για την παροχή των υπηρεσιών Newsletter συνάπτεται στα Αγγλικά.
  7. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ του Παρόχου Υπηρεσιών και του Πελάτη που δεν είναι Καταναλωτής θα υποβάλλεται στο δικαστήριο που είναι αρμόδιο για την έδρα του Παρόχου Υπηρεσιών.