Κανονισμός ενημερωτικού δελτίου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ενότητα 1 Ορισμοί
Τμήμα 2 Newsletter
Τμήμα 3 Καταγγελίες
Ενότητα 4 Προσωπικά δεδομένα
Τμήμα 5 Τελικές διατάξεις

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΟΡΙΣΜΟΙ

καταναλωτής – καταναλωτής κατά την έννοια της οδηγίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 2011/83/ΕΕ της 25ης Οκτωβρίου 2011 σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, που τροποποιεί την οδηγία του Συμβουλίου 93/13/ΕΟΚ και την οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και καταργεί την οδηγία του Συμβουλίου 85/577/ΕΟΚ και την οδηγία 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
Newsletter – δωρεάν υπηρεσία που παρέχεται ηλεκτρονικά και αφορά την παραλαβή από τον Χρήστη των προηγουμένως παραγγελθέντων μηνυμάτων σχετικά με το Κατάστημα που αποστέλλονται από τον Παροχέα ηλεκτρονικά. Περιέχει πληροφορίες για προσφορές, εκπτώσεις και νέα στο Κατάστημα.
Κατάστημα – ηλεκτρονικό κατάστημα με την ονομασία michaelserge.com – ηλεκτρονικό κατάστημα για άνδρες που διαχειρίζεται ο Παροχέας στη διεύθυνση: https://michaelserge.com
Πάροχος Υπηρεσιών - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, επιχειρηματίας που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα με την επωνυμία BM ALBIN POPŁAWSKI, καταχωρημένος στην Κεντρική Εγγραφή και Πληροφορίες για Επιχειρηματική Δραστηριότητα που τηρείται από τον αρμόδιο υπουργό για θέματα οικονομίας και τη διαχείριση της Κεντρικής Εγγραφής και Πληροφοριών για Επιχειρηματική Δραστηριότητα, Αριθμός ΦΠΑ Ευρωπαϊκής Ένωσης PL9261565906, αριθμός REGON 080219259, οδός Sucha 172, 66-004 Ζεϊλόνα Γκόρα, Πολωνία.
Πελάτης – κάθε οντότητα που χρησιμοποιεί την υπηρεσία Newsletter.

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

  1. Ο πελάτης χρησιμοποιεί την υπηρεσία Newsletter εθελοντικά.
  2. Για τη χρήση της υπηρεσίας Newsletter απαιτείται συσκευή με ενημερωμένο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο που υποστηρίζει JavaScript και cookies, καθώς και πρόσβαση στο διαδίκτυο, καθώς και ενεργός λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  3. Οι ηλεκτρονικές μηνύματα στο πλαίσιο αυτής της υπηρεσίας θα αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη που δόθηκε κατά την εγγραφή στο Newsletter.
  4. Για να συνάψει τη Σύμβαση και να εγγραφεί στο Newsletter, ο Πελάτης στο πρώτο βήμα δηλώνει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του στον καθορισμένο χώρο στο Κατάστημα προκειμένου να λαμβάνει μηνύματα Newsletter. Με την εγγραφή στο Newsletter συνάπτεται σύμβαση παροχής υπηρεσιών και ο Παροχέας Υπηρεσιών προχωρά στην παροχή της υπηρεσίας προς τον Πελάτη, με την επιφύλαξη της παραγράφου 5.
  5. Για την ορθή παροχή της υπηρεσίας Newsletter, ο Πελάτης υποχρεούται να δηλώσει σωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  6. Στην αλληλογραφία μέσω email θα εμφανιστεί πληροφορία σχετικά με την ακύρωση της συνδρομής στο Newsletter καθώς και σύνδεσμος για την ακύρωση της συνδρομής.
  7. Ο πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς να δώσει λόγο και χωρίς να επιβαρυνθεί με κόστος, να ακυρώσει τη συνδρομή στο Newsletter, χρησιμοποιώντας την επιλογή που αναφέρεται στην παράγραφο 6 ή στέλνοντας ένα email στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Παρόχου: shop@michaelserge.com.
  8. Η κλικ στο σύνδεσμο ακύρωσης της συνδρομής ή η αποστολή email με αίτημα για ακύρωση της συνδρομής θα έχει ως αποτέλεσμα την άμεση λύση της σύμβασης παροχής αυτής της υπηρεσίας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

  1. Οι διαμαρτυρίες σχετικά με το Newsletter πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: shop@michaelserge.com.
  2. Ο Προμηθευτής θα απαντήσει στην καταγγελία εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.

    ΠΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΞΕΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ
  3. Σε περίπτωση που η διαδικασία καταγγελίας δεν αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ο Καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί μεταξύ άλλων.
    1. βοήθεια των αρμόδιων Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή EWG-Net. Τα Κέντρα παρέχουν στους Καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους και βοηθούν στην επίλυση ατομικών προβλημάτων που σχετίζονται με διασυνοριακές συναλλαγές. Η βοήθεια των Κέντρων Καταναλωτών είναι κατά κανόνα δωρεάν.
      Η λίστα των Καταναλωτικών Κέντρων που είναι αρμόδια για κάθε χώρα βρίσκεται στη διεύθυνση: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
    2. Επίλυση διαδικτυακών διαφορών (ODR) αναπτυγμένο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διαθέσιμο στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Επιπλέον, στην επικράτεια της Πολωνίας είναι διαθέσιμες οι εξής επιλογές υποστήριξης:
    1. οι μεσολαβήσεις διεξάγονται από τον αρμόδιο τοπικά περιφερειακό επιθεωρητή εμπορίου, στον οποίο πρέπει να υποβληθεί αίτηση για τη διεξαγωγή μεσολάβησης. Η διαδικασία είναι κατά κανόνα δωρεάν. Η λίστα των Επιθεωρητών βρίσκεται στη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. βοήθεια του κατά τόπον αρμόδιου μόνιμου φιλικού καταναλωτικού δικαστηρίου που λειτουργεί υπό τον Περιφερειακό Επόπτη Εμπορίου, στο οποίο πρέπει να υποβληθεί αίτηση για επανεξέταση της υπόθεσης στο φιλικό δικαστήριο. Η διαδικασία είναι κατά κανόνα δωρεάν. Ο κατάλογος των δικαστηρίων είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. δωρεάν βοήθεια από τον δημοτικό ή περιφερειακό εκπρόσωπο καταναλωτών.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

  1. Ο διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από τον Πελάτη σε σχέση με τη συνδρομή στο Newsletter είναι ο Παροχέας Υπηρεσιών. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από τον Παροχέα Υπηρεσιών – συμπεριλαμβανομένων άλλων σκοπών και νομικών βάσεων επεξεργασίας δεδομένων, καθώς και των αποδεκτών των δεδομένων – βρίσκονται στην Πολιτική Απορρήτου που είναι διαθέσιμη στο Κατάστημα – λόγω της αρχής διαφάνειας που περιλαμβάνεται στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την προστασία δεδομένων – "`GDPR".
  2. Τα στοιχεία του Πελάτη επεξεργάζονται για την αποστολή του Newsletter. Η βάση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σε αυτή την περίπτωση είναι η σύμβαση παροχής υπηρεσιών ή οι ενέργειες που αναλαμβάνονται κατόπιν αιτήματος του Πελάτη με σκοπό την κατάρτιση μιας τέτοιας σύμβασης (άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. β GDPR) καθώς και το νομικά θεμιτό συμφέρον του Παρόχου Υπηρεσιών, που συνίσταται στην επεξεργασία δεδομένων για τον προσδιορισμό, την επιδίωξη ή την υπεράσπιση τυχόν αξιώσεων (άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. στ GDPR).
  3. Η παροχή δεδομένων από τον Πελάτη είναι προαιρετική, αλλά ταυτόχρονα απαραίτητη για την παροχή της υπηρεσίας Newsletter. Η μη παροχή δεδομένων σημαίνει ότι ο Παροχέας Υπηρεσιών δεν θα μπορεί να παρέχει αυτή την υπηρεσία.
  4. Τα στοιχεία του πελάτη θα επεξεργαστούν μέχρι:
    1. Ο πελάτης θα ακυρώσει το Newsletter;
    2. παύση της δυνατότητας διεκδίκησης από τον Πελάτη ή τον Παροχέα Υπηρεσιών αξιώσεων που σχετίζονται με το Newsletter;
    3. θα γίνει αποδεκτή η αντίρρηση του Πελάτη κατά της επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων - στην περίπτωση που η βάση της επεξεργασίας ήταν το νόμιμο συμφέρον του Παρόχου Υπηρεσιών
    – ανάλογα με το τι ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση και τι συμβαίνει το αργότερο.
  5. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να απαιτεί:
    1. πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα,
    2. τη διόρθωση τους,
    3. την αφαίρεσή τους,
    4. περιορισμός επεξεργασίας
    5. μεταφορά δεδομένων σε άλλο διαχειριστή
      και το δικαίωμα σε:
    6. υποβολή αντιρρήσεων σε οποιαδήποτε στιγμή κατά της επεξεργασίας δεδομένων για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάσταση του Πελάτη – κατά της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που αφορούν το υποκείμενο των δεδομένων, που βασίζεται στο άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. f GDPR (δηλαδή, στα νομικά δικαιολογημένα συμφέροντα που επιδιώκει ο διαχειριστής).
  6. Για να ασκήσει τα δικαιώματά του, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Παροχέα Υπηρεσιών.
  7. Εάν ο Πελάτης θεωρεί ότι τα δεδομένα του επεξεργάζονται παράνομα, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στον Πρόεδρο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

ΤΜΗΜΑ 5 ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

  1. Ο Παροχέας υπηρεσιών διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τους παρόντες Όρους μόνο για σοβαρούς λόγους. Σοβαρός λόγος νοείται η αναγκαία αλλαγή των Όρων που προκύπτει από τον εκσυγχρονισμό της υπηρεσίας Newsletter ή από την αλλαγή των νομικών διατάξεων που ισχύουν για την υπηρεσία του Παροχέα.
  2. Η πληροφορία σχετικά με τις προγραμματισμένες αλλαγές στους Κανονισμούς θα αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη που έχει δηλωθεί κατά την εγγραφή στο Newsletter τουλάχιστον 7 ημέρες πριν από την εφαρμογή των αλλαγών.
  3. Εάν ο Πελάτης δεν εκφράσει αντίρρηση σχετικά με την προγραμματισμένη αλλαγή, αναμένει την είσοδό της σε ισχύ και θεωρείται ότι την έχει αποδεχθεί.
  4. Εάν ο Πελάτης δεν αποδέχεται τις προγραμματισμένες αλλαγές, θα πρέπει να στείλει ειδοποίηση σχετικά με αυτό στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Παρόχου υπηρεσιών: shop@michaelserge.com. Αυτό θα προκαλέσει την καταγγελία της σύμβασης παροχής υπηρεσιών από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των προγραμματισμένων αλλαγών.
  5. Απαγορεύεται η παροχή από τον Πελάτη περιεχομένου παράνομης φύσης.
  6. Η σύμβαση παροχής υπηρεσίας Newsletter συνάπτεται στα αγγλικά.
  7. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ του Παρόχου Υπηρεσιών και του Πελάτη που δεν είναι Καταναλωτής θα υποβληθεί στο αρμόδιο δικαστήριο της έδρας του Παρόχου Υπηρεσιών.

Κριτικές πελατών