Κανονισμοί καταστημάτων

Κανονισμός του ηλεκτρονικού καταστήματος της 23.03.2022, τελευταία ενημέρωση 16.10.2024

καθορίζοντας μεταξύ άλλων τους όρους σύναψης συμβάσεων μέσω του Καταστήματος, περιλαμβάνοντας τις πιο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον Πωλητή, το Κατάστημα και τα δικαιώματα του Καταναλωτή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ενότητα 1 Ορισμοί
Ενότητα 2 Στοιχεία επικοινωνίας πωλητή
Ενότητα 3 Τεχνικές απαιτήσεις
Ενότητα 4 Αγορές στο Κατάστημα
Τμήμα 5 Πληρωμές
Τμήμα 6 Εκτέλεση παραγγελιών
Τμήμα 7 Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση
Τμήμα 8 Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση
Τμήμα 9 Καταγγελίες
Τμήμα 10 Προσωπικά δεδομένα
Τμήμα 11 περιορισμοί
Τμήμα 12 Διατάξεις που ισχύουν για τους Αγοραστές που δεν είναι Καταναλωτές
1 Προσθήκη: Υπόδειγμα φόρμας πληρωμής

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΟΡΙΣΜΟΙ

Λογαριασμός – δωρεάν λειτουργία του Καταστήματος (διαδικτυακή υπηρεσία), ρυθμισμένη από ξεχωριστούς κανονισμούς, που επιτρέπει στον Αγοραστή να εγγραφεί στο δικό του ατομικό λογαριασμό στο Κατάστημα.
Εργάσιμες ημέρες – από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των νομίμως αργιών στην Πολωνία.
Αγοραστής – κάθε οντότητα που πραγματοποιεί αγορές στο Κατάστημα και έχει συνήθη διαμονή στην επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
καταναλωτής – κάθε φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί αγορές στο Κατάστημα για σκοπούς που δεν σχετίζονται με εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή επαγγελματική δραστηριότητα.
Οδηγία – Οδηγία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ) 2019/771 της 20ης Μαΐου 2019 σχετικά με ορισμένες πτυχές των συμβάσεων πώλησης αγαθών, που τροποποιεί τον κανονισμό (ΕΕ) 2017/2394 και την οδηγία 2009/22/ΕΚ και καταργεί την οδηγία 1999/44/ΕΚ.
Πωλητής – ΑΛΜΠΙΝ ΚΑΜΙΛ ΠΟΠΛΑΦΣΚΙ, επιχειρηματίας που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα με την επωνυμία BM ΑΛΜΠΙΝ ΠΟΠΛΑΦΣΚΙ, καταχωρημένος στην Κεντρική Εγγραφή και Πληροφορίες για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα που τηρείται από τον αρμόδιο υπουργό για θέματα οικονομίας και τη διαχείριση της Κεντρικής Εγγραφής και Πληροφοριών για την Επιχειρηματική Δραστηριότητα, ΑΦΜ Ευρωπαϊκής Ένωσης Αριθμός αναγνώρισης PL9261565906, αριθμός REGON. 080219259, οδός Σούχα 172, 66-004 Ζιελόνα Γκόρα, Πολωνία.
Κατάστημα – michaelserge.pl – διαδικτυακό κατάστημα που διαχειρίζεται ο Πωλητής στη διεύθυνση https://michaelserge.pl απευθυνόμενο στους Αγοραστές.
Κανονισμός – ο παρών Κανονισμός.

ΤΜΗΜΑ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΩΛΗΤΗ

Η πιο αποτελεσματική μέθοδος επικοινωνίας μαζί μας είναι το CHAT online.

Η τηλεφωνική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμη από 9:00 έως 17:00 τις εργάσιμες ημέρες, ώρα κεντρικής Ευρώπης.

Πωλήσεις, ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα:

Πολωνία δωρεάν γραμμή

+48 800003282

ή +48 222304295

Οι επιστροφές και οι διαμαρτυρίες παρακαλούμε να αποστέλλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στη διεύθυνση:
Michael Serge BM
Lubuskie, Sucha 172
Ζιελόνα Γκούρα 66-004 Πολωνία
Τηλέφωνο: + 48 688383500

Επικοινωνία μέσω email: shop@michaelserge.com

Υπόλοιποι αριθμοί τηλεφώνου και εξυπηρέτηση:
Δημοκρατία της Τσεχίας, Πράγα +42 0234280702
Ηνωμένες Πολιτείες, Μαϊάμι +17867558172
Καναδάς, Τορόντο +16478466300

Αγγλία, Λονδίνο: +44 2045772996

Δεδομένα εγγραφής Πολωνία:
MICHAELSERGE BM
NIP: PL9261565906
Ευρώπη - Πολωνία
Δρόμος Ξηρό 172
66-004 Ζιελόνα Γκόρα

Τα γραφεία μας:
Σούχα 172
Ζιελόνα Γκούρα, 66-004
Πολωνία

275 New North Road
Διαμέρισμα Islington 1618
Λονδίνο, N1 7AA

Via Boethius 6
Ρώμη, 00193
Ιταλία

Nauschgasse 4/3/2
Βιέννη, WI 1220
Αυστρία

Φαγόπυρο 10
Χούφντορπ, Βόρεια Ολλανδία 2131 ΠΖ
Ολλανδία

Οδός Σεντ-Σερζ 24μπις
Nyon, VD 1260
Ελβετία

ORCA – Οδός Γκιλ-Βερνέτ 54/55
Τα Τείχη 1
Χοσπίταλ ντε Λινφάντ, Ταραγόνα
43890
Ισπανία

1000 Μπρίκελ Αβενιού
Είσαι 715
Μαϊάμι, FL 33131
Ηνωμένες Πολιτείες

329 Howe Street
Βανκούβερ, πνε V6C3N2
Έχετε

Η βασική τιμολόγηση του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείται από τον Αγοραστή αφορά τις τηλεφωνικές κλήσεις που πραγματοποιούνται από τον Αγοραστή. Ο Πωλητής επισημαίνει ότι το κόστος των διεθνών κλήσεων μπορεί να είναι υψηλότερο από το κόστος των εθνικών κλήσεων – ανάλογα με την τιμολόγηση που έχει υιοθετήσει ο πάροχος του Αγοραστή.

ΤΜΗΜΑ 3 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

  1. Συσκευή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο που υποστηρίζει:
    • μπισκότα
    • JavaScript
    είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του Καταστήματος.
  2. Για να υποβάλετε παραγγελία στο Κατάστημα, εκτός από τις απαιτήσεις που καθορίζονται στην παρ. 1, απαιτείται ενεργός λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

  1. Οι τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στο Κατάστημα είναι συνολικές τιμές.
  2. Η συνολική τιμή που εμφανίζεται στο Κατάστημα περιλαμβάνει: την τιμή του προϊόντος και το κόστος αποστολής – αν ισχύει.
  3. Ο αγοραστής πρώτα προσθέτει το επιλεγμένο προϊόν στο καλάθι του καταστήματος.
  4. Στη συνέχεια, ο Αγοραστής επιλέγει τον τρόπο παράδοσης και πληρωμής που είναι διαθέσιμος στο Κατάστημα, καθώς και παρέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την εκτέλεση της παραγγελίας.
  5. Η παραγγελία θεωρείται ότι έχει υποβληθεί μόλις ο Αγοραστής επιβεβαιώσει το περιεχόμενό της και αποδεχθεί τους Όρους και Προϋποθέσεις.
  6. Η υποβολή παραγγελίας ισοδυναμεί με τη σύναψη συμφωνίας μεταξύ του Αγοραστή και του Πωλητή.
  7. Ο αγοραστής μπορεί να εγγραφεί στο Κατάστημα, δηλαδή να δημιουργήσει έναν Λογαριασμό στο Κατάστημα ή να πραγματοποιεί αγορές χωρίς εγγραφή, παρέχοντας τα στοιχεία του σε κάθε πιθανή παραγγελία.

ΕΝΟΤΗΤΑ 5 ΠΛΗΡΩΜΕΣ

  1. Με την επιφύλαξη της παραγράφου 2, στο Κατάστημα είναι διαθέσιμες οι εξής μέθοδοι πληρωμής:
    1. κανονική μεταφορά στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή;
    2. με κάρτα πληρωμής:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • Η ηλεκτρονική κάρτα MasterCard
      • Μουσικοδιδάσκαλος
    3. πλατφόρμα πληρωμών:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
      • Ματιά
      • Μεταγραφές24
    4. με αντικαταβολή, δηλαδή με κάρτα ή με μετρητά κατά την παράδοση του προϊόντος στον Αγοραστή.
  2. Οι επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής βρίσκονται στην αντίστοιχη καρτέλα στο Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης συγκεκριμένων μέσων ανάλογα με τη χώρα του Αγοραστή.
  3. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής επιλέξει την πληρωμή της παραγγελίας εκ των προτέρων, η κατάθεση πρέπει να γίνει εντός 7 Εργάσιμων Ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
  4. Ο πωλητής δηλώνει ότι, σε περίπτωση μεθόδων πληρωμής όπου το πεδίο για την καταχώριση των απαραίτητων στοιχείων για την ολοκλήρωση της πληρωμής εμφανίζεται αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, η πληρωμή είναι δυνατή μόνο αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας.
  5. Με την αγορά από το Κατάστημα, ο Αγοραστής συναινεί στη χρήση ηλεκτρονικών τιμολογίων από τον Πωλητή. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να ανακαλέσει τη συναίνεση.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

  1. Ο πωλητής έχει υποχρέωση να παραδώσει το προϊόν χωρίς ελαττώματα.
  2. Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας αναφέρεται στο Κατάστημα.
  3. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής επιλέξει την πληρωμή της παραγγελίας εκ των προτέρων, ο Πωλητής θα προχωρήσει στην εκτέλεση της παραγγελίας μετά την παραλαβή της πληρωμής.
  4. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής παραγγείλει πολλά προϊόντα σε μία παραγγελία, η παραγγελία θα εκτελεστεί σε χρόνο που αντιστοιχεί στο προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο εκτέλεσης παραγγελίας.
  5. Πού παραδίδουμε: 
Χώρα Αξία παραγγελίας Δικαστικά έξοδα:
Αλβανία 0,00 - 249,99 € 25 €
Αλβανία από 250,00 € Δωρεάν
Αργεντίνη 0,00 - 299,99 € 49 €
Αργεντίνη από 300,00 € Δωρεάν
Αυστραλία 0,00 - 299,99 € 49 €
Αυστραλία από 300,00 € Δωρεάν
Αυστρία 0,00 - 49,99 € 5 €
Αυστρία από 50,00€ Δωρεάν
Βέλγιο 0,00 - 49,99 € 5 €
Βέλγιο από 50,00€ Δωρεάν
Βραζιλία 0,00 - 299,99 € 49 €
Βραζιλία από 300,00 € Δωρεάν
Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι 0,00 - 299,99 € 49 €
Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι από 300,00 € Δωρεάν
Βουλγαρία 0,00 - 49,99 € 5 €
Βουλγαρία από 50,00€ Δωρεάν
Έχετε 0,00 - 299,99 € 49 €
Έχετε από 300,00 € Δωρεάν
χιλή 0,00 - 299,99 € 49 €
χιλή από 300,00 € Δωρεάν
την Κροατία 0,00 - 49,99 € 5 €
την Κροατία από 50,00€ Δωρεάν
Κύπρος 0,00 - 249,99 € 25 €
Κύπρος από 250,00 € Δωρεάν
Τσεχική Δημοκρατία 0,00 - 49,99 € 5 €
Τσεχική Δημοκρατία από 50,00€ Δωρεάν
Δανία 0,00 - 49,99 € 5 €
Δανία από 50,00€ Δωρεάν
Δημοκρατία της Δομινικανής 0,00 - 299,99 € 49 €
Δημοκρατία της Δομινικανής από 300,00 € Δωρεάν
Αίγυπτος 0,00 - 299,99 € 49 €
Αίγυπτος από 300,00 € Δωρεάν
Εσθονία 0,00 - 49,99 € 5 €
Εσθονία από 50,00€ Δωρεάν
Φινλανδία 0,00 - 49,99 € 5 €
Φινλανδία από 50,00€ Δωρεάν
Γαλλία 0,00 - 49,99 € 5 €
Γαλλία από 50,00€ Δωρεάν
0,00 - 249,99 € 25 €
από 250,00 € Δωρεάν
Γερμανία 0,00 - 49,99 € 5 €
Γερμανία από 50,00€ Δωρεάν
Γιβραλτάρ 0,00 - 249,99 € 25 €
Γιβραλτάρ από 250,00 € Δωρεάν
Μεγάλη Βρετανία 0,00 - 249,99 € 25 €
Μεγάλη Βρετανία από 250,00 € Δωρεάν
Ελλάδα 0,00 - 49,99 € 5 €
Ελλάδα από 50,00€ Δωρεάν
Ουγγαρία 0,00 - 49,99 € 5 €
Ουγγαρία από 50,00€ Δωρεάν
Ισλανδία 0,00 - 249,99 € 25 €
Ισλανδία από 250,00 € Δωρεάν
Indie 0,00 - 299,99 € 49 €
Indie από 300,00 € Δωρεάν
Ιρλανδία 0,00 - 49,99 € 5 €
Ιρλανδία από 50,00€ Δωρεάν
Ισραήλ 0,00 - 299,99 € 49 €
Ισραήλ από 300,00 € Δωρεάν
Ιταλία 0,00 - 49,99 € 5 €
Ιταλία από 50,00€ Δωρεάν
Ιαπωνία 0,00 - 299,99 € 49 €
Ιαπωνία από 300,00 € Δωρεάν
Κοσσυφοπέδιο 0,00 - 249,99 € 25 €
Κοσσυφοπέδιο από 250,00 € Δωρεάν
Λιχτενστάιν 0,00 - 249,99 € 25 €
Λιχτενστάιν από 250,00 € Δωρεάν
Λιθουανία 0,00 - 49,99 € 5 €
Λιθουανία από 50,00€ Δωρεάν
Λουξεμβούργο 0,00 - 249,99 € 25 €
Λουξεμβούργο από 250,00 € Δωρεάν
Μάλτα 0,00 - 249,99 € 25 €
Μάλτα από 250,00 € Δωρεάν
Μεξικό 0,00 - 299,99 € 49 €
Μεξικό από 300,00 € Δωρεάν
Μολδαβία 0,00 - 249,99 € 25 €
Μολδαβία από 250,00 € Δωρεάν
Μονακό 0,00 - 249,99 € 25 €
Μονακό από 250,00 € Δωρεάν
Ολλανδία 0,00 - 49,99 € 5 €
Ολλανδία από 50,00€ Δωρεάν
Νέα Ζηλανδία 0,00 - 299,99 € 49 €
Νέα Ζηλανδία από 300,00 € Δωρεάν
Βόρεια Μακεδονία 0,00 - 249,99 € 25 €
Βόρεια Μακεδονία από 250,00 € Δωρεάν
Νορβηγία 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Νορβηγία 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Νορβηγία από 300€ Δωρεάν
Φιλιππίνες 0,00 - 299,99 € 49 €
Φιλιππίνες από 300,00€ Δωρεάν
Πολωνία

0,00 - 149,99 PLN

 

InPost Paczkomat – πληρωμή εκ των προτέρων: 9,99 zł
InPost Paczkomat – αντικαταβολή: 9,99 zł

Κουριέρ – πληρωμή εκ των προτέρων: 12,99 zł
Κουριέρ – αντικαταβολή: 12,99 zł

Πολωνία από 150,00 PLN Δωρεάν
Πορτογαλία 0,00 - 49,99 € 5 €
Πορτογαλία από 50,00€ Δωρεάν
Ρουμανία 0,00 - 49,99 € 5 €
Ρουμανία από 50,00€ Δωρεάν
Άγιος Μαρίνος 0,00 - 249,99 € 25 €
Άγιος Μαρίνος από 250,00 € Δωρεάν
Σερβία 0,00 - 249,99 € 25 €
Σερβία από 250,00 € Δωρεάν
Σλοβακία 0,00 - 49,99 € 5 €
Σλοβακία από 50,00€ Δωρεάν
Σλοβενία 0,00 - 49,99 € 5 €
Σλοβενία από 50,00€ Δωρεάν
RPA 0,00 - 299,99 € 49 €
RPA από 300,00 € Δωρεάν
Ισπανία 0,00 - 49,99 € 5 €
Ισπανία από 50,00€ Δωρεάν
Σουηδία 0,00 - 49,99 € 5 €
Σουηδία από 50,00€ Δωρεάν
Ελβετία 0,00 - 249,99 € 25 €
Ελβετία από 250,00 € Δωρεάν
Türkiye 0,00 - 249,99 € 25 €
Türkiye από 250,00 € Δωρεάν
Ηνωμένες Πολιτείες 0,00 - 299,99 € 49 €
Ηνωμένες Πολιτείες από 300,00 € Δωρεάν
Βιετνάμ 0,00 - 299,99 € 49 €
Βιετνάμ από 300,00 € Δωρεάν

 

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν από το Κατάστημα παραδίδονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

  1. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη συγκεκριμένη σύμβαση εντός 30 ημερών χωρίς να δώσει λόγο, υπό την προϋπόθεση της παραγράφου 8 του Κανονισμού.
  2. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 30 ημέρες από την ημέρα:
    1. 'στην οποία ο Καταναλωτής εισέρχεται ή στην οποία τρίτο πρόσωπο, διαφορετικό από τον μεταφορέα και υποδεικνυόμενο από τον Καταναλωτή, αποκτά φυσική κατοχή του αντικειμένου – στην περίπτωση της σύμβασης πώλησης;'
    2. 'στην οποία ο Καταναλωτής απέκτησε την κατοχή του τελευταίου από τα προϊόντα ή στην οποία τρίτο πρόσωπο, διαφορετικό από τον μεταφορέα και υποδεικνυόμενο από τον Καταναλωτή, απέκτησε φυσική κατοχή του τελευταίου προϊόντος – στην περίπτωση σύμβασης που αφορά πολλά προϊόντα που παραγγέλθηκαν από τον Καταναλωτή σε μία παραγγελία και παραδίδονται ξεχωριστά.'
  3. Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο Καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον Πωλητή, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που αναφέρονται στην παρ. 2 του Κανονισμού, για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση με σαφή δήλωση (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς ή ηλεκτρονικά).
  4. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το συνημμένο πρότυπο της φόρμας υπαναχώρησης από τη σύμβαση, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
  5. Για να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση, αρκεί ο Καταναλωτής να στείλει πληροφορία σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση πριν από την παρέλευση της προθεσμίας υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

  1. Σε περίπτωση που ο Καταναλωτής αποσύρει τη συναλλαγή αυτή, θα του επιστραφούν όλες οι πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (εκτός από τα επιπλέον έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή του Καταναλωτή για διαφορετικό τύπο αποστολής από τον φθηνότερο τύπο της κανονικής αποστολής που προσφέρει ο Πωλητής), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 30 ημέρες από την ημέρα που ο Πωλητής ενημερώθηκε για την απόφαση του Καταναλωτή να αποσυρθεί από τη συναλλαγή αυτή.
  2. Ο Πωλητής θα πραγματοποιήσει την επιστροφή με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής κατά την αρχική συναλλαγή, εκτός αν ο Καταναλωτής έχει δηλώσει ρητά διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση, ο Καταναλωτής δεν θα επιβαρυνθεί με κανένα κόστος για αυτήν την επιστροφή.
  3. Ο Πωλητής μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβει το προϊόν ή να παραδώσει ο Καταναλωτής απόδειξη επιστροφής του προϊόντος, ανάλογα με το ποιο από τα δύο συμβεί πρώτα.
  4. Ο καταναλωτής θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν ή να το παραδώσει στον Πωλητή στη διεύθυνση: οδός Σούχα 172, 66-004 Ζελόνα Γκούρα, Πολωνία χωρίς περιττή καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα που ο καταναλωτής ενημέρωσε τον Πωλητή για την απόσυρση από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής επιστρέψει το προϊόν πριν από την παρέλευση της προθεσμίας των 14 ημερών.
  5. Ο πωλητής αναλαμβάνει άμεσες δαπάνες επιστροφής του προϊόντος.
  6. Ο καταναλωτής ευθύνεται μόνο για τη μείωση της αξίας του προϊόντος που προκύπτει από τη χρήση του με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για να διαπιστωθούν τα χαρακτηριστικά, τα γνωρίσματα και η λειτουργία του προϊόντος.
  7. Εάν το προϊόν λόγω της φύσης του δεν μπορεί να επιστραφεί με τον συνήθη τρόπο μέσω κούριερ ή μέσω του Paczkomat InPost, ο Καταναλωτής θα πρέπει επίσης να αναλάβει άμεσες δαπάνες επιστροφής του προϊόντος. Η πληροφορία σχετικά με το εκτιμώμενο κόστος θα παρασχεθεί στον Καταναλωτή στην περιγραφή του προϊόντος στο Κατάστημα ή κατά τη διάρκεια της υποβολής της παραγγελίας.
  8. Σε περίπτωση ανάγκης επιστροφής χρημάτων από συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε με πιστωτική κάρτα, ο Πωλητής θα πραγματοποιήσει την επιστροφή στον τραπεζικό λογαριασμό που είναι συνδεδεμένος με αυτήν την πιστωτική κάρτα.

ΤΜΗΜΑ 8 ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ

  1. Ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη σύμβαση που έχει συναφθεί από απόσταση σε περίπτωση συμβάσεων:
    1. παράδοση εμπορευμάτων που μπορεί να αλλοιωθούν ή να λήξουν γρήγορα;
    2. παράδοση σφραγισμένων προϊόντων, τα οποία για λόγους προστασίας της υγείας ή για υγειονομικούς λόγους δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή, και της συσκευασίας των οποίων έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση;
    3. παράδοση αγαθών, τα οποία μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, συνδέονται αδιάσπαστα με άλλα πράγματα;
    4. παράδοση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων βίντεο ή σφραγισμένων υπολογιστικών προγραμμάτων, της συσκευασίας των οποίων έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση;
    5. παράδοση εφημερίδας, περιοδικού ή περιοδικού, εκτός από συμβάσεις συνδρομής για την παράδοση τέτοιων δημοσιεύσεων;
    6. παράδοση αγαθών ή υπηρεσιών, της τιμής των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις στην χρηματοοικονομική αγορά, τις οποίες ο Πωλητής δεν ελέγχει, και οι οποίες μπορεί να συμβούν πριν από την παρέλευση της προθεσμίας για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

  1. Ο πωλητής ζητά να στείλετε τις καταγγελίες στη διεύθυνση ταχυδρομείου ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στην παράγραφο 2 του Κανονισμού.
  2. Εάν έχει παρασχεθεί επιπλέον εγγύηση για το προϊόν, οι πληροφορίες σχετικά με αυτήν και τους όρους της είναι διαθέσιμες στο Κατάστημα.
  3. Οι καταγγελίες σχετικά με τη λειτουργία του Καταστήματος πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στην παράγραφο 2 του Κανονισμού.
  4. Εάν δεν ορίζεται διαφορετικά σε αυτό το σημείο (σχετικά με τις καταγγελίες), ο Πωλητής θα εξετάσει την καταγγελία εντός 30 ημερών το πολύ – με την επιφύλαξη της παραγράφου 11 παρ. 3 του Κανονισμού.

II ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

  1. ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ

    1. Ο Πωλητής ευθύνεται απέναντι στον Καταναλωτή για την ασυμφωνία του προϊόντος με τη σύμβαση, η οποία υφίσταται κατά την παράδοση του προϊόντος και η οποία θα αποκαλυφθεί εντός δύο ετών από αυτή τη στιγμή - με την επιφύλαξη του § 11 παρ. 3 του Κανονισμού και των όρων.
    2. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση, ο Καταναλωτής μπορεί – σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στην Οδηγία:
      1. ζητήστε μια ανταλλαγή?
      2. ζητήστε επισκευές.
    3. Επιπλέον, ο Καταναλωτής μπορεί - με τους όρους που καθορίζονται στην Οδηγία:
      1. να υποβάλει στον Πωλητή δήλωση που εκφράζει την απόφαση να αποσυρθεί από τη σύμβαση;
      2. ζητώ μείωση τιμής
      σε μια κατάσταση όπου:
      • Ο Πωλητής δεν προχώρησε σε επισκευή ή αντικατάσταση ή, κατά περίπτωση, δεν προχώρησε σε επισκευή ή αντικατάσταση σύμφωνα με το Άρθρο 14(2) και (3) της Οδηγίας, ή ο Πωλητής αρνήθηκε να φέρει το προϊόν σε συμμόρφωση σύμφωνα με το Άρθρο 13 παρ. 3 της Οδηγίας;
      • η ασυμφωνία προκύπτει παρά την προσπάθεια του Πωλητή να φέρει το προϊόν σε συμφωνία με τη σύμβαση;
      • η ασυμφωνία έχει τόσο σοβαρό χαρακτήρα που δικαιολογεί την άμεση μείωση της τιμής ή την καταγγελία της σύμβασης πώλησης; ή
      • Ο πωλητής δήλωσε ή προκύπτει από τις περιστάσεις ότι δεν θα φέρει το προϊόν σε κατάσταση σύμφωνη με τη σύμβαση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή χωρίς σημαντικές ταλαιπωρίες για τον Καταναλωτή.
    4. Ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη σύμβαση βάσει της παρούσας παραγράφου (σχετικά με το προϊόν), εάν η ασυμφωνία με τη σύμβαση είναι ασήμαντη.
    5. Σε περίπτωση αποκατάστασης της μη συμμόρφωσης του προϊόντος με τη σύμβαση μέσω επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος, ο Καταναλωτής θα πρέπει να διαθέσει το προϊόν στον Πωλητή. Ο Πωλητής θα παραλάβει το αντικατασταθέν προϊόν με έξοδα του Πωλητή.
    6. Σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αγοράς προϊόντος από τον Καταναλωτή, ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στον Πωλητή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με έξοδα του Πωλητή, στη διεύθυνση οδός Σούχα 172, 66-004 Ζελόνα Γκούρα, Πολωνία. Ο Πωλητής θα επιστρέψει στον Καταναλωτή την τιμή που καταβλήθηκε για το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ή από την προσκόμιση από τον Καταναλωτή αποδείξεων επιστροφής του προϊόντος – με την επιφύλαξη του § 11 παρ. 3 του Κανονισμού.
    7. Ο Πωλητής θα επιστρέψει στον Καταναλωτή τα ποσά που οφείλονται λόγω της άσκησης του δικαιώματος μείωσης της τιμής χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που ο Καταναλωτής υπέβαλε στον Πωλητή την αξίωση για μείωση της τιμής – με την επιφύλαξη του σημείου 11 παρ. 3 του Κανονισμού.
  2. ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ

    1. Σε περίπτωση που η διαδικασία καταγγελίας δεν αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ο Καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί μεταξύ άλλων.
      1. βοήθεια των αρμόδιων Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή EWG-Net. Τα Κέντρα παρέχουν στους Καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους και βοηθούν στην επίλυση ατομικών προβλημάτων που σχετίζονται με διασυνοριακές συναλλαγές. Η βοήθεια των Κέντρων Καταναλωτών είναι κατ' αρχήν δωρεάν. Μπορείτε να βρείτε τη λίστα των Κέντρων Καταναλωτών που είναι αρμόδια για κάθε χώρα στη διεύθυνση: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/.
      2. Η ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ODR) αναπτύχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Επιπλέον, στην επικράτεια της Πολωνίας είναι διαθέσιμες οι εξής επιλογές υποστήριξης:
      1. οι μεσολαβήσεις διεξάγονται από τον αρμόδιο τοπικά περιφερειακό επιθεωρητή εμπορίου, στον οποίο πρέπει να υποβληθεί αίτηση για τη διεξαγωγή μεσολάβησης. Η διαδικασία είναι κατά κανόνα δωρεάν. Η λίστα των Επιθεωρητών βρίσκεται στη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. βοήθεια του κατά τόπον αρμόδιου μόνιμου φιλικού καταναλωτικού δικαστηρίου που λειτουργεί υπό τον Περιφερειακό Επόπτη Εμπορίου, στο οποίο πρέπει να υποβληθεί αίτηση για επανεξέταση της υπόθεσης στο φιλικό δικαστήριο. Η διαδικασία είναι κατά κανόνα δωρεάν. Ο κατάλογος των δικαστηρίων είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. δωρεάν βοήθεια από τον δημοτικό ή περιφερειακό εκπρόσωπο καταναλωτών.

III ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

  1. Για να αποφευχθούν αμφιβολίες, ο Πωλητής δηλώνει ότι σε περίπτωση καταγγελίας, η ευθύνη του Πωλητή απέναντι στον Αγοραστή που δεν είναι Καταναλωτής διέπεται από την παράγραφο 12.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

  1. Ο διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται από τον Αγοραστή κατά τη χρήση του Καταστήματος είναι ο Πωλητής. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων από τον Πωλητή – συμπεριλαμβανομένων άλλων σκοπών και νομικών βάσεων επεξεργασίας δεδομένων, καθώς και των αποδεκτών των δεδομένων – βρίσκονται στην Πολιτική Απορρήτου που είναι διαθέσιμη στο Κατάστημα – λόγω της αρχής διαφάνειας που περιλαμβάνεται στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την προστασία δεδομένων – "`GDPR".
  2. Ο σκοπός της επεξεργασίας των δεδομένων του Αγοραστή από τον Πωλητή που παρέχονται από τον Αγοραστή σε σχέση με τις αγορές στο Κατάστημα είναι η εκτέλεση των παραγγελιών. Η βάση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σε αυτή την περίπτωση είναι:
    • συμφωνία ή ενέργειες που αναλαμβάνονται κατόπιν αιτήματος του Αγοραστή προκειμένου να συναφθεί συμφωνία (άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. β ΓΚΠΔ),
    • η νομική υποχρέωση που βαρύνει τον Πωλητή σχετικά με τη λογιστική (άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. γ του GDPR), καθώς και
    • νομικά δικαιολογημένο συμφέρον του Πωλητή, που συνίσταται στην επεξεργασία δεδομένων για τον προσδιορισμό, την αξίωση ή την υπεράσπιση πιθανών αξιώσεων (άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. f GDPR).
  3. Η παροχή δεδομένων από τον Αγοραστή είναι προαιρετική, αλλά ταυτόχρονα απαραίτητη για την κατάρτιση της σύμβασης. Η μη παροχή αυτών των δεδομένων θα εμποδίσει την κατάρτιση της σύμβασης στο Κατάστημα.
  4. Τα στοιχεία του Αγοραστή που παρέχονται σε σχέση με τις αγορές στο Κατάστημα θα επεξεργαστούν μέχρι:
    1. η σύμβαση που έχει συναφθεί μεταξύ του Αγοραστή και του Πωλητή λήγει;
    2. παύει να βαρύνει τον Πωλητή νομική υποχρέωση, η οποία επιβάλλει στον Πωλητή την υποχρέωση επεξεργασίας των δεδομένων του Αγοραστή;
    3. παύει ο Αγοραστής ή ο Πωλητής να διεκδικεί αξιώσεις związane z umową zawartą przez το Κατάστημα;
    4. θα γίνει αποδεκτή η αντίρρηση του Αγοραστή κατά της επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων - στην περίπτωση που η βάση της επεξεργασίας ήταν το νομικά επιβεβλημένο συμφέρον του Πωλητή.
    – ανάλογα με το τι ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση και τι συμβαίνει το αργότερο.
  5. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να απαιτεί:
    1. πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα,
    2. τη διόρθωση τους,
    3. την αφαίρεσή τους,
    4. περιορισμός επεξεργασίας
    5. μεταφορά δεδομένων σε άλλο διαχειριστή
      και το δικαίωμα σε:
    6. υποβολή αντιρρήσεων κατά την επεξεργασία δεδομένων για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάσταση του Αγοραστή – κατά την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που αφορούν το υποκείμενο των δεδομένων, βασισμένη στο άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. f GDPR (δηλαδή, στα νομικά δικαιολογημένα συμφέροντα που επιδιώκει ο διαχειριστής).
  6. Για να ασκήσει τα δικαιώματά του, ο Αγοραστής θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Πωλητή χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που αναφέρονται στην παράγραφο 2 του Κανονισμού.
  7. Εάν ο Αγοραστής θεωρεί ότι τα δεδομένα του επεξεργάζονται παράνομα, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στον Πρόεδρο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

ΤΜΗΜΑ 11 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ

  1. Απαγορεύεται η παροχή από τον Αγοραστή περιεχομένου παράνομης φύσης.
  2. Κάθε παραγγελία που υποβάλλεται στο Κατάστημα απαιτεί την κατάρτιση ξεχωριστής σύμβασης και ξεχωριστής αποδοχής του Κανονισμού. Η σύμβαση συνάπτεται για το χρονικό διάστημα και για την εκπλήρωση της παραγγελίας.
  3. Για κάθε σύμβαση που συνάπτεται βάσει του Κανονισμού ισχύουν οι διατάξεις του πολωνικού δικαίου, εκτός εάν παραιτείται ή περιορίζει το δικαίωμα προστασίας που απονέμεται στον Καταναλωτή σύμφωνα με τις απόλυτα δεσμευτικές διατάξεις του δικαίου, οι οποίες θα ίσχυαν αν δεν υπήρχε η Επιλογή δικαίου. Σε τέτοιες περιπτώσεις προτεραιότητα έχουν οι διατάξεις που είναι πιο ευνοϊκές για τον Καταναλωτή.
  4. Οι συμβάσεις που συνάπτονται μέσω του Καταστήματος συνάπτονται στα αγγλικά.
  5. Καμία από τις διατάξεις αυτού του Κανονισμού δεν αναιρεί ούτε περιορίζει με οποιονδήποτε τρόπο τα δικαιώματα του Καταναλωτή που επιβάλλονται από τις διατάξεις του νόμου.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12 ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

  1. "Κανένας άλλος φορέας εκτός από τον Καταναλωτή δεν έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη σύμβαση που έχει συναφθεί από απόσταση, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 7 του Κανονισμού."
  2. Οιαδήποτε ευθύνη του Πωλητή προς τον Αγοραστή που δεν είναι Καταναλωτής, στο μέτρο που επιτρέπεται από το νόμο, αποκλείεται.
  3. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ του Πωλητή και του Αγοραστή που δεν είναι Καταναλωτής θα υποβληθεί στο δικαστήριο που είναι αρμόδιο για την έδρα του Πωλητή.

ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΝΟ 1. ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ

Παρακάτω βρίσκεται το πρότυπο της φόρμας υπαναχώρησης από τη σύμβαση, την οποία ο Καταναλωτής μπορεί (αλλά δεν είναι υποχρεωμένος) να χρησιμοποιήσει.

Τύπος εντύπου πληρωμής
(συμπληρώστε και επιστρέψτε αυτή τη φόρμα μόνο αν θέλετε να αποχωρήσετε από τη σύμβαση)

ΜΙΧΑΛΣΕΡΓΚ ΒΜ ΑΛΜΠΙΝ ΠΟΠΛΑΦΣΚΙ
οδ. Σούχα 172, 66-004 Ζελόνα Γκόρα, Πολωνία
e-mail: shop@michaelserge.com

- Ναι/Εμείς (*) ........................................... .......................... με την παρούσα ενημερώνω ότι εγώ/εμείς (*) αποσύρω τη συμφωνία πώλησης των παρακάτω αγαθών (*)/παροχής της παρακάτω υπηρεσίας (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

- Παραγγελία στις(*)/λήφθηκε στις(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Όνομα και επώνυμο καταναλωτή(-ών):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Διεύθυνση Καταναλωτή(-ών):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Υπογραφή Καταναλωτή(-ών)
(μόνο αν αυτή η φόρμα αποστέλλεται σε χαρτί)

Δεδομένα ............................................

(*) Διαγράψτε το περιττό.


Κριτικές πελατών